Re: jakies cpu soft cooling dla K7S5A ?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 21:54:34 MET DST

Pavel wrote:

> Odsyłam, na : vcool.occludo.net , w działe FAQ możesz sobie poczytać
> z jakiego powodu

Przeczytalem. Wniosek z tego taki, ze zasilacz jest kiepski i rownie
dobrze moze sprawic takie same problemy przy normalnym uzytkowaniu wiec
nie widze zwiazku...

> To, że system ma wbudowane HLT, o niczym nie świadczy; ważne czy masz
> soft cooler

Jak nie, jak tak :) Przeciez taki soft cooler nie robi nic innego jak
uruchumienie instrukcji HALT w procesorze.

> większość z tych bajek przeczytasz na oficjalnej stronie vcool;
> zapraszam jeszcze raz: vcool.occludo.net

Zdecydowanie za duzo czytasz ta strone...

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"