problemy z armadą

Autor: Szkola Podstawowa nr 5 (sp5belch_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 21:39:23 MET DST

Witam
Nie wiem czy trafiłem pod właściwy adres, jeśli nie wskażcie inny.
Moja Armada nie podniosła się po wyładowaniu baterii. nie mogę jej odpalić z
płyty CD, startuje tylko zestaw narzędzi Compaqa, który jesta jak na złość
po francusku. Czy można ją zmusić do wystartowania z płyty?
jeśli nie jak sobie poradzić? Nie mam doświadczeń z komputerami przenośnymi
Pozdrawiam