Re: Czym odzyskac dane ? (czernobyl)

Autor: robeks1_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 12 May 2003 - 21:06:59 MET DST

> Witam,
>
> Czym nalepiej odzyskać dane, a moze tablice partycji (byla tylko jedna) o
> wielkosci 4GB.
>
> Próbowałem easy recovery 5.1 pro, ale odnajduje mi dużo LOSTFILES.
>
> Czy znacie coś lepszego ?
>
> Dzięki i pozdrawiam
> Mateusz
>
> miałem parę dni temu ten sam problem bo bawiłem się partition magicem i
popieprzyłem partycję w wyniku czego straciłem dorobek życia-wszystkie ważne
dokumenty(teraz dopiero ponagrywałem na cd)
uzyj tego - - PC Inspector smart recovery albo Get Data Back - - -
powodzenia, mnie się udało odzyskać wszystki dane.Jest tylko jeden problem, nie
pamietam w którym programie nie można zapisywać na tej samej partycji(pożycz od
kogoś dysk i podaj w programie scieżkę tzn literkę dysku,który wcześniej
powinieneś zainstalować), poza tym zmienia nazwy jak napisałeś na lost file i
nadaje własne dir1, dir2 itp - ale w środku masz wszystkie utracone
dane.Jeszcze raz powodzenia, Robert