Czytnik DVD niszczy płyty

Autor: rafalmkepa_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 12 May 2003 - 21:08:29 MET DST

Witam

Mam nadzieję, że pytanie nie będzie bardzo banalne (w archiwum trochę
szukałem, nie znalazłem). Otóż coś się dziś stało z moim napędem DVD. Płyty
wprawdzie czyta, ale zostawia na nich wyraźne ślady idących od środka okręgów;
tak jakby ktoś wypalił (do tego niestarannie, bo ślady nie są specjalnie
regularne) nową ścieżkę. Czy mam problem z laserem czytnika? Czy
tak "nazanaczone" płyty będą czytelne? (właśnie widzę, że jedna z nich nie
rusza :-( ). Z czego ten problem wynika 0 napęd jest w zasadzie nowy, niecały
rok, eksploatowany także raczej umiarkowanie.

Pozdrawiam
Rafał Kępa