Uszkodzony procesor?

Autor: Wiktor (widu81_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 20:19:03 MET DST

Piszę ponownie.
Mam płytę ECS P6BAT -A+ PCB 2,2 i procesor Celeron Coppermine 1000 Mhz.
Kupiłem do niego nowy cooler, zamontowałem zasilacz 300 W, wykonałem
aktualizację Biosu, zainstalowałem sterowniki płyty głównej i nadal jest ten
sam problem:
po uruchomieniu systemu zwykle od razu pokazuje się błąd Explorer; czasami w
ogóle system się nie uruchamia; a gdy się uruchomi, to gdy np. włączy się
jakiś film, to po bokach obrazu występują zielone kwadraty i po chwili
pokazuje sie błąd ochrony Windows.
Więc czy to oznacza uszkodzony procesor, czy może za słaba płyta główna?

Pozdrawiam
Wiktor