SB Live 5.1 pod W98SE - da się zainstalować?

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 20:05:12 MET DST

Witam!

Karta SB Live 5.1 jest w wersji SB0100 i gdy instaluję sterownik w
przewidziany przez producenta sposób (autostart płyty) po ponownym
uruchomieniu komputer się zawiesza. Próbowałem nawet odznaczyć wszelkie inne
programy i instalować tylko niezbędne minimum, ale zawsze jest to samo.
W końcu udało mi się zainstalować kartę w "Menadżerze urządzeń" (podając
ścieżkę do katalogu z plikami sterownika W9xdrv na płycie podczas wykrywania
nowego sprzętu), ale nie słychać dźwięku. Może teraz wystarczy tylko coś
ustawić w Panelu sterowania -> Multimediach?
Co prawda producent daje sterowniki pod W98SE tylko dla wersji SB0060 karty,
ale na płycie CD jest katalog W9xdrv, więc powinno działać.
Windows jest w wersji 4.10.2222 A (Windows 98 SE).

Czy ktoś instalował już tę wersję karty na tym systemie i ma jakieś
doświadczenia? Może mu się udało?

Będę wdzięczny za pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam,

Maciej N.