Re: problem z myszą!

Autor: mucha (monetab_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 20:04:19 MET DST

  <mieloneczka_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> Mam mysz ze złączem szeregowym. Działała bez problemu. Podłączyłam ją do
> portu COM na innym kompie (tam inna mysz przestała działać) i tam nie
działa.
> Przełączyłam z powrotem do mojego kompa i amba... Nie działa! Wywala tylko
> komunikat przy starcie systemu: Windows nie wykrył myszy i takie bla bla.
> Jaki jest tego powód? Pomocy!

Na komputerze na którym nie działa mysz jest prawdopodobnie zainstalowany
modem, który działa na tym samym porcie co standardowo mysz, najprościej
wyjąć modem i zmienić zworki na płytce modemu odpowiadająca za port.Jesli z
pewnych względów nie możesz rozkręcic kompa musisz właczyc w Biosie i
Windowsie pozostałe porty i przekierowac mysz na inny programowo
Pozdrawiam
mucha