Re: NEC FE991SB czy Samsung 959NF

Autor: Michal K. (bruneros_at_o2.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 19:03:47 MET DST

> > 1. NEC FE991SB
> > 2. Samsung 959NF

a ja mam neca. powiem tyle:
duzo zalezy od karty graficznej.
na badziewnej no-nameowej rivie przy 100 hz obraz
robi sie parszywie mdly, na karcie wyzszej klasy tylu
stare dobre ati , czy matrox jest piknie.
menu sterujesz tez z kompa bez zadnego usb,
idzie po kablu VGA , wazne by karta graficzna obslgiwala
jakies odpowiednie DCC. filmy oglada sie rewelacyjnie
z wlaczonym superbrightem.

genralnie polecam.

MK

> Uzywam Samsunga 959NF i 757NF (17" tez na diamotronie) swietny sprzet.
> Osobiscie nie powiem co lepiej wybrac, trzeba isc i obejzec a potem samemu
> podejmowac decyzje.
> NECa 19" na diamotronie ma moj znajomy i tez bardzo go sobie chwali.
Podobno