Re: Dostrojenie komp - TV

Autor: DSP (komodorowiec_at_poczta.fm)
Data: Sun 11 May 2003 - 16:20:52 MET DST

ktos jak mozna rozciagnac ten obraz?

Z tego co się oriętuje to rozciąganie obrazu należy do zadań właśnie tego
konwertera. Jeżeli nie posiada takich opcji to masz problem, możesz
spróbować niestandardowych rozdzielczości i częstotliwości odświerzania. Aby
były jak najbardziej zbliżone do parametrów sygnału telewizyjnego.
    Kiedyś pamiętam ktoś robił takie coś jak VGAtoTV ale to było coś
poważnego (to posiadało pamięć 1 MB). Sprawdz bo może to coś co wykonałeś to
jest bardziej dzielnik częstotliwości niż konwerter. Może on tylko dzieli
częstotliwości na zbliżone do sygnału TV a nie dopasowuje je do jak
najlepszego odbioru.

Ale cóż ja będę gadał, jeżeli wykonałeś go sam to napewno twoja wiedza
kilkakrotnie przewyższa moją na tematy w.cz .

PS. Ja wolałem poczekać 3 miesiące na kartę z TV-Out-em.