Re: Jak pozbyć się glonów z WC?

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Mon 12 May 2003 - 17:37:58 MET DST

> się co zrobić aby to coś co się zebrało na rurkach - glony jak sądzę -
> nie wróciło?

dodac troche denaturatu (niebarwionego - choc ten przez bejow trudno
dostac), spirytusu, mozna pogadac z koleszkami od klimatyzacji oni dolewaja
rozne kosmiczne preparaty a najlepiej udac sie do najblizszego sklepu
akwarytycznego i kupic jakis srodek przeciw glonom - popytaj na grupach o
tematyce akwarystycznej jaki jest najlepszy i zeby nie wchdzil w reakcje z
miedzia/aluminium (zalezy z czego masz blok i chlodnice)

> Używam w tej chwili "wody demineralizowanej". Znalazłem w archiwum dwa
> posty Slawomira Marczyńskiego, w których pisze o "wodzie podwójnie
> destylowanej". Nikt jednak nie potwierdził że jest to dobre rozwiązanie.

a co to da - chyba ze masz pewnosc ze zarowno blok jak i chlodnica oraz
rurki i pompka sa sterylnie czyste ;-)

pozdrawiam