Re: DVD Lite-On LTD 163D

Autor: Ermeto (ermetoNOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 17:34:20 MET DST

Mam ten model i chetnie bym go wymienil na inny.
Z plytami DVD nie mam zbyt czesto do czynienia wiec nie mam specjalnych
uwag. Ot czasem film obejrze lub zripuje. Mysle, ze predkosc ripowania jest
niezbyt duza.
Natomiast bardzo kiepsko czyta CDRW. O ile do przyjecia choc wolno czyta
markowe (Verbatim), o tyle niemarkowe (np. akoss) bardzo kiepsko lub w ogole
(zazwyczaj).
Plyty CDR sa czytane w miare dobrze nawet dosc mocno porysowane.
Plyty audio (z tymi mam najwiecej do czynienia) natomiast sa czytane
niejednoznacznie. Np ta sama plyta jest czytana raz dobrze i szybko a za
innym razem bardzo kiepsko. Choc raz bylem zaskoczony, bo czytal plyte audio
zabezpieczona - niestety nie pamietam typu zabezpieczenia. Plyty tej nie
chciala czytac moja nagrywarka TEAC CD-W524, ktorej powierzam wszelkie
ripowanie plyt audio.

Mysle, ze sa znacznie lepsze czytniki DVD. Zobacz testy na www.cdrinfo.pl

--
Pozdrawiam