dziwne odglosy dysku...

Autor: ~ (keine_at_email.de)
Data: Mon 12 May 2003 - 15:32:23 MET DST

hej!

mam dysk 2letni IBM 20GB z serii DTLA i ostanio wydobyly sie z nigo dziwne
/przerazajace dzwieki/ na razie byly tylko 2x ale..... Brzmia cos jak
strzelanie, jakby glowice gwaltownie zmienialy polozenie, i walily w
ogranicznik.... nie mam pojecia, zrobilem juz backup.... dodam ze innych
objawow nie stwoerdzono, system pracuje perfekt :))) pelny test dysku, nic
nie wykazal zlego...

pytanie: czy juz szukac nastepce tego mojego twardego, bo jego dni sa juz
policzone

pozdrawiam, pawel