Re: Hp 5550-atramenty..

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 14:16:01 MET DST

Użytkownik "Danonwoj" <AAADanonwoj_at_konto.pl> napisał w wiadomości
> WITAM!
> Czy do HP wchodzą jedynie atramenty małych pojemności - 17 ml i
19 ml
> ??? Czy są jakieś większe zamienniki lub można te oryginalne wkłady
> napełniać w większym stopniu???
> Dziękuję z góry. A jak się Wam ta drukareczka sprawuje? Bo ostatnio
spotykam
> ceny nawet 407 zeta, (ale zazwyczaj 450), stąd moja chęć kupna).
> pzdr,

Atramentów większych raczej nie znajdziesz, one są po prostu małe
(fizycznie). Sprawuje się nieźle, trochę dziwna konstrukcja tacy
wyjściowej. Drukuje dość szybko. Przy wydruku z dużą szybkością trzeba
wysuwać dodatkową tackę, bo inaczej karki wyskakują na podłogę. Nie
drukowałem z głowicą FOTO, na zwykłych też zdjęcia wychodzą nieźle.
Józef