Re: athlon 1700+ na 100

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 13:13:13 MET DST

On Sun, 11 May 2003 22:45:03 +0200, Slaff wrote:

> Strasznie niektórzy najeżdzają na ECSa - pewnie maja bardzo wymagające gry
> hahaha - śmieszy mnie to!!!

Do mnie rozmawiasz kolego ?

> Te płyty dobrze skonfigurowane dobrze działają - przy zakupie trzeba dobrze
> sie zastanowić co w danej płycie będzie siedzieć (niektóre ECSy jasne
> wywalaja sie - ale to poprostu wadliwe sztuki - ale inne firmy tez czasami
> mają wady)

Nieprawda. Były całe serie ECS chodzące prawidłowo tylko na SDR 100 MHz
(więc żadnych problemów z Duronem, albo z Athlonem na DDR). Konieczne
było flashowanie BIOS, poprawianie chłodzenia chipsetu, podbijanie
napięć itp. Sam miałem kilkanaście takich sztuk. Dziwne, że ani Epox,
MSI, Gigabyte ani nawet Shuttle czy ostatnio Asrock takich wpadek nie
mieli.

> Jak wytrzyma na inzynierskim PSpice pełna symulację zaawansowanego układu
> (12godzinek może i więcej) to jest to dobra płyta a wtedy liczą się takie
> drobne różnice w przesyłach - a nie w grach gdzie z tego powodu co sie
> stanie ??? utracisz 1dna klatkę na sekundę - wątpliwe!!!

PSpice już nie używam, bawiłem się nim na studiach, więc dość dawno
temu. Jeżeli postawisz dużą bazę danych (kilka mln wierszy) na kompie na
ECS K7S5A, z wielodostępem, i będzie pracować kilka lat bez zawieszeń,
nic się nie będzie sypać i będzie to w miarę wydajne, to pogadamy. A w
gierki, to sobie możesz na niej pogrywać pogrywać, mnie to gila. Bo
dopóki są znacznie lepsze płytki w tej samej cenie, to dyskusje na ten
temat mnie z kolei śmieszą - hahaha!!!

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!