Re: Monitor LCD - Prosze o rady

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 16:10:19 MET DST

Użytkownik "pocisk" <pocisk_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Bede mial do wydania ok 1000zl na monitor LCD (wiem ze to nie jest duzo)

Witam
Jak na LCD to faktycznie nie za dużo:-)

> Moze cie mi doradzic jaki monitor warto kupic do tej kwoty (w gre wchodza
> tez uzywki)

Nie ma idealnego monitora-takiego "tylko ten". Musisz sam trochę poszukać
modelu, który będzie Ci odpowiadał cenowo, a nie będzie łatwo.

> Na co zwrocic szegolna uwage ?? Jakie parametry w LCD sa wazne !! ??

Było o tym już dość dużo na grupie-może najpierw sprawdź w archiwum, a jak
będziesz miał jakieś pytanie, na które nie znajdziesz odpowiedzi, to wtedy
je zadaj.

> mysle o 15-stce a najbardziej odpowiadala by mi 17-stka ale to moze byc
> troche za malo kasy :(

No na 17' to już naprawdę za mało kasy. Chyba, że...uda Ci się znaleźć
gdzieś używaną, z kilkoma bad pikselami...

--
Pozdr
ArturN