Wyjscie do systemu przy probie "savegame"?

Autor: WRonX (wronx_at_[CUT)
Data: Mon 12 May 2003 - 13:07:01 MET DST

Problema mam, musze go rozwiazac "na odleglosc". Pomozecie? :)

Kumpel do mnie dzwonil z problemem, z ktorym sie nie spotkalem - gra sobie
gosc w jakas gierke (obojetne, to sie zdarza przy wiekszosci gier) i za
kazdym razem gdy probuje zapisac stan gry na dysku, albo go odczytac -
wywala go do Windowsa. Bez zadnego komunikatu.

Poradzilem mu zwiekszenie na probe pliku stronicowania, deframgentacje i
przescandiscowanie hdd, ew. wymiane na DDR - zrobil to wszystko i dalej to
samo. Jedyne dane jakie mam, to ze ma teraz 256MB DDRAM i... plyte ECS K7S5A
:) No i XP Pro.

Co to moze byc?

Pozdrawiam.

--
[WRonX]
"Never shall innocent blood be shed, yet the blood of the wicked shall flow