ROZWIĄZANIE

Autor: lands (lands_at_rainforest.fi)
Data: Mon 12 May 2003 - 13:04:16 MET DST

Jeśli kogoś to interesuje to problem był w pamięci.
Generalnie pamięć nie była uszkodzona - ale dlatego że: 1.komputer nie był
czyszczony w środku przez dłuższy czas 2.pamięć umiejscowiona jest blisko
procka
to nazbierało się w slotach mnóstwo drobnego pyłu/kurzu.
Przed czyszczeniem zapodałem test pamięci (gold memory) - wykazał błędy w
zakresie pierwszej kości.

Komp został rozłożony na części, przedmuchany/wyczyszczony w każdym zakątku
(sloty przede wszystkim), później złożony no i : Gold memory wykazał 100%
sprawności.

I teraz widać - jak istotny wpływ ma kurz na elektronikę.

Teraz działa wsjo ok - żadne problemy już nie występują.

dzięki wszystkim którzy odpowiedzieli.

<awesome>