Re: jaka grafa ?

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 12:53:54 MET DST

Użytkownik "Cray" <cray_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Piter" <piter_at_honda.bt.pl> napisał
> No ... wlasnie (meczylem juz ten temat na grupie, ale jakos odpowiedzi
byly
> dla mnie nie jasne)
>
> Jak rozroznic czy jest to wersja 128 bitowa? (no i z dobrym taktowaniem) -
> mowa oczywiscie o sytuacji ze nie licze na sprzedawce ze dobrze mi doradzi
> (wolalbym miec pewnosc)

Jesli chcesz miec 100% pewnosci to najlepiej sprawdzic to programowo. Chyba
Radeon Twekaker podaje Ci wszystkie informacje.
Taktowanie najlepiej aby bylo jak nablizsze wartoscia 250/250(500)
Mozesz tez zapuscic 3dmarka. Jak wynik w okolicach 9000 to karta jest taka
jak powinna byc :) Oczywiscie swierzy sytem, najnowsze stery do chipsetu i
takie tam ....
Albo idziesz ze swoim kompem do sklepu albo bierzesz karte i mowisz ze
przetestujesz a jak bedzie 64 bit to odniesiesz i tyle. Jak sie sprzedawca
na testy nie zgadza to idz do innego sklepu. Wkoncu to Twoje pieniadze.

--
piter_at_honda.bt.pl
GG# 906954