Teac CD-W54E i problem z CD RW

Autor: karlos (karloss_at_tlen.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 12:50:26 MET DST

Witam
Wczesniej przejzalem archwum grupy i nie za wiele bylo informacji na temat
problemu nagrywania plyt CD RW w nagrywarce TEAC. Konkretnie chodzi o model
CD-W54E 4x4x32, ktory bez problemu nagrywa plyty CD RW 1-2-4x, natomiast
plyte CD RW 4x-12x widzi jako plyte jednokrotnego zapisu. Moze jest to
kwestia softu (ja uzywam Nero), wiem ze wymiana firmweru w tej nagrywarce
nie wchodzi w gre. Jezeli jest jakies rozwiazanie tego problemu to bede
wdzieczny za info, a jak nie to trudno pozostanie szukanie w sprzedazy
straszych CD RW :-(
pozdrawiam