Re: athlon 1700+ na 100

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 11:50:43 MET DST

"Arkadiuss" <jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl> wrote in

> No to fakt, ja działam na Elixirach 2x256MB PC333.
> Przydałaby się zmiana płytki gł., ale.. narazie z funduszami cienko, a
> wakacje tuż tuż... Mój 1700+ wstaje na ~1,83 GHz przy 166Mhz FSB przy
> std. Vcore 1,6 tylko że tu mainboard zawodzi, bo są zwiechy a szkoda
> :(

Ja też mam 1700+ i dotąd działałem na 155MHz x12.5 co daje 1937MHz (czyli
ok.2400+). Sprzęt pracuje w pełni stabilnie co potwierdzają testy w
prime95. Zauważyłem jednak wczoraj że przy zmniejszeniu mnożnika z 12.5 do
12 rośnie jeszcze i to sporo wydajność pamięci:-) Muszę teraz zrobić testy
ogólnej wydajności komputera żeby sprawdzić jakie ustawienie jest bardziej
opłacalne:-)

>:O widzę po www że kolega też WSISIZ

He he :-) Ta strona to już od wieków nie aktualizowana:-) Ale zgadza się,
jestem studentem wsisiz. W niedługim czasie zamierzam uruchomić na koncie
szkolnym profesjonalny serwis poświęcony telefonom komórkowym Motorola.
Administrator serwera wsisiz na moją prośbę zwiększył mi ostatnio konto do
prawie 100MB:-)

> pozdrawiam
> Arkadiuss

Również pozdrawiam!