[NTG] jak nagrac strone WWW na CD-R ? klopot...

Autor: PoSaZek (posazek[USUN_TO)
Data: Mon 12 May 2003 - 11:38:43 MET DST

Mam problem z nagraniem na płytę CD-R zbioru stron które dzięki
odpowiedniemu połączeniu i zrobieniu wspólnemu indexowi tworzą książkę
kulinarna na CD. Nie które z tych strona maja bardzo długie nazwy podstron
(strony w PHP) przez co przy nagrywaniu np NERO mam komunikat ze nazwy
plików sa za długie. Dostałem rade abym zaznaczył podczas nagrywania opcje w
zakładce "Opcje ISO" - "Poziom 2 ISO (max do 31 znaków), opcje "Juliet" oraz
zaptaszkowal opcje "Zezwalaj na więcej niz. 256 znaków w ścieżce" nie stety
pomimo ze płyta się wypala to później okazuje się ze nie działają wszystkie
linki a to dla tego ze NERO usuwa wszystkie kropki i inne znaki w nazwach
plików przez co adresy nie zostają znalezione.
Może ktoś nagrywa dla siebie czasem strony WWW i jest w stanie mi obrazowo
wyjaśnić jak mam to zrobić