Re: Wysyłanie wiadomosci na grupy dyskusyjne z Outlooka

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 12 May 2003 - 10:59:19 MET DST

Użytkownik "Marcin Ś" <zyga07_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
> MAm problem z wysyłaniem wiadomości przez Outlooka zwraca mi błędy (czyli
> nie chce umiescic mi wiadomosci na grupach dyskusyjnych) skrzynkę mam
> założoną na onecie darmowe na www.poczta.onet.pl

Jakie bledy, na jaki serwer jakie lacze? Wiecej szczegolow. Mam problem z
jedzeniem kielbasy, mam lodowke z zamrazarka, mieszkam w elblagu i dostaje
darmowe reklamowki. POMOCY !!!!!

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,