Podwójna sieć

Autor: Tomek (nie_podam_at_nie.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 10:19:40 MET DST

Mam łącze CDI z dialogu z publicznym IP. U mnie w bloku założono wspólną
sieć. Chcę się do tego podłączyć, ze względu na serwer. Sieć jest rownież
otwarta i mają swoje łącze internet, jednak są za NATem. Czy gdybym się
podłączył, miałbym możliwość wykorzystania obu łącz? Tzn przy pomocy mojego
IP, natomiast 115k z dialogu wspomagane przez sieć? Wiem, że łącza
satelitarne w ten sposób działąją, jednak nie wiem, czym to jest
uwarunkowane. Czy ktoś ma doświadczenie w takich właśnie rozwiązaniach?
Ewentualnie jak miałbym to zrobić i czego potrzebowałbym do tego? Wspomnę
jeszcze, że pracuję na XP prof. Z góry serdecznie dzięki.