Re: Jak odzyskac dane?

Autor: ddd (stupidpass_at_go.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 08:36:31 MET DST

On 11 May 2003 03:17:36 +0200, orci0_at_op.pl wrote:

>programy do odzysku danych widza na dysku 3 partycje zamiast wlasciwych 2ch
>ktore chce odzyskac (1-sza 5GB, 2-ga reszta - byly na FAT32). Przy probach
>odzysku widac niektore katalogi a nawet 2ga partycje rozpoznaje jako FAT32
>(zalezy od programu).

ja kiedys przy podobnym problemie zrobilem tak /o ile znasz dosc
dokladnie rozmiar tych starych partycji/ :
Programem Ranish Partition Manager usunalem te zle partycje i
utworzylem nowe o takim samym jak te stare rozmiarze przy czym ich nie
formatowalem. Nadpisalem tez MBR na standardowy /tez Ranishem/ Program
nadpisal tylko informacje o partycjach a dane pozostawil nietkniete,
nawet mi wtedy z pierwszej partycji system po boocie od razu
wystartowal.
Pamietaj jednak ze jesli sie zdecydujesz na ten sposob to robisz to na
wlasne ryzyko, mala nieuwaga, niedoczytannie komunikatu programu i
mozna sobie jak nic dysk formatnac.

Inny sposob poszukiwania partycji to dosowy Norton Disk Doctor moze
nie jest nazbyt fantastyczny, ale sprobowac mozesz.

ddd