Samoczynny restart kompa - co się dzieje ?

Autor: Etheron (etheronNoSpam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 07:48:17 MET DST

Jest tak jak piszę - kilka razy komputer mi się sam zrestartował. Nie było
problemu, kiedy zdarzało się to co kilka miesięcy, ale dziś zdarzyło się to
już dwa razy dwie minuty po uruchomieniu W2k podczas dekompresji archiwum
Winrara.

Tak więc następuje restart, wszystko na moment gaśnie i nawet dysk się
parkuje, aby po chwili znowu ruszyć (jak mi się wydaje słuchowo). Sprzęt to:
Duron 850, Shuttle AK 31 3.1, pamięć 128 MB DDR Kingston, zasilacz w
obudowie Powergen 6002 - napisane "300 W". Kilka miesięcy temu płyta (AK 31
2.0) była w serwisie (martwa), ale wróciła w nowszej wersji (3.1), więc
prawdopodobnie dostałem ją nową, a nie reperowaną.

Procesor się nie przegrzewa, teraz wyciąga maksymalnie 50 stopni, komp jest
dołączony do sieci przez tzw. filtr przeciwzakłóceniowy. Mamy w domu spore
obciążenie prądowe (prawie codziennie korek wysiada), czyżby to była wina
zbyt delikatnego zasilacza ? Jakieś sugestie, powinienem zacząć się
przejmować ?

Etheron

etheronNoSpam_at_poczta.onet.pl