NTG ale nie ma takiej grupy.

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 02:30:40 MET DST

Sprawa dotyczy WinLinuxa 2003. Mam pytanie, czy komuś udało się uruchomić
płatnika na tym?? I czy ktoś wie czy można podłączyć to do Nowell NetWare??
Chodzi o to, że jest tani i ma w sobie OpenOffice który o niebo jest lepszy
od StarOffice. Ponoć 100 % kompatybilności z Win98. Chodzi o system do
firmy.
Pozdrawiam, przepraszam za NTG i proszę o szybką odpowiedź.

--
  motto
  icq: 238159966