Re: zlacza twardzieli

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 01:27:15 MET DST

> Czy oplaca sie obecnie zakup dysku na ATA100 ?

kwestia ceny.

> Mialby sluzyc tak ok 3-4 do 5 lat, wiec czy za powiedzmy 3 lata bede dalej
> mogl
> go uzywac ?

roznica wydajnosci pomiedzy ata100 a ata133 jest malutka. raczej wynika np.
z wiekszego cache nowszych (czyli 133) dyskow.

>czy z tym zlaczem (wypierane przes SATA) bede mogl go podpiac do
> plyty
> kupionej za 3 lata ? :)

ciezko powiedziec jak bedzie wtedy wygladalo SATA. sadze ze generalnie tak.

> czy moze sa juz teraz przejsciowki ATA1xx >> SATA ?
> jezeli tak to w jakiej cenie ?

sa. sa doloczane do plyt ze zlaczem SATA. ile kosztuje sama przejsciowka to
nie wiem

> PS
> nie moge teraz kupic z lepszym zlaczem, bo mam plyte (droga) tylko z
ata100

mozesz. kup dobry dysk ata 133. spokojnie sie uruchomi na ata100!! te zlacza
sa zgodne "w stecz"!!

z poczatku postu wynikalo ze kupujesz uzywany.... to jak to w koncu jest?

mosciak