Problemy z dyskiem twardym

Autor: lucp_at_op.pl
Data: Mon 12 May 2003 - 01:06:22 MET DST

Mam dysk twardy Seagate 10G. Przy instalacji Win XP w momencie usuwania
partycji komputer zawiesił się. Po restarcie nie mogę praktycznie uruchomić
żadnego systemu operacyjnego. Próbował wystartować system z dyskietki
startowej Win98, z CD-ROMu Win XP, z innego dysku Win2k. Za każdym razie w
pewnym momencie komputer zawiesza się. Udało mi się jedynie uruchomić z
dyskietki program diagnostyczny z IBM. Co prawda program nie wykrył błędów ale
nie pozwolił formatować ani wymazać BOOt sektora, ponieważ współpracuje tylko
z dyskami IBM. Próbowałem wykorzystać tą dyskietkę do uruchomienia fdiska lub
format ale bezskutecznie. Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem lub zna
oprogramowanie które pozwoli sformatować dysk.

pozdrawiam
Łukasz