Joy Logitech WingMan - czy można przeczyścić?

Autor: Tempus (tempus_at_bezspamu.poczta.gazeta.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 23:47:17 MET DST

Logitech WingMan Extreme (bez Feedbacka) - nawala mi ster kierunku (przy skręcaniu rzuca na boki). Wygląda jakby potencjometr się zużył. Można to po rozebraniu wymienić, przeczyścić np. denaturatem? A tak w ogóle to mam niezbyt dobre zdanie o tych joyach: pierwszy się zepsuł, wymienili na gwarancji, drugi po gwarancji też nawala. A nie były dużo używane!