Re: barracudy - porownanie

Autor: Nameless (newsam_at_poczta.onet.pl.NOSPAM)
Data: Sun 11 May 2003 - 22:46:19 MET DST

> Pewnie gdzieś jest :) (bez urazy)

Czy to jakas moda panuje teraz ze zamiast milczec jesli sie nie ma nic do
powiedzenia to pojawiaja sie odpowiedzi tego typu - nic nie wnoszace do
dyskusji a objawiajace infantylizm ich autorow.

Powiem raz jeszcze - jak nie masz nic do powiedzenia to milcz.

Co do Barracudy aby bylo w temacie - to poszukaj na stronie:
www.benchmark.pl - cos powinienes tam znalezc.

Ja osobiscie wybralem barakude 120 GB z SATA i jestem zadowolony.

A.