Gdzie znajde odpowiedz na pytanko ??

Autor: pocisk (pocisk_at_box43.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 20:42:01 MET DST

Witam

Od pewnego czasu meczy mnie norton antyvirus ze wykrywa robala i go usowa ..
wszystko bylo by ok ale on mi wywala tego robala srednio 10 razy dziennie
:((

nie wiem gdzie jest zrodelko tego robala ktory sie zwie Lovgate.G

na stronie mks-a jest tylko opis co ten robal wyprawia na kompie ale nic nie
jest napisane jak go wywalic ..

norton antyvirus krzyczy ze jest zainfekowany plik w katalogu
system32\Netservices.exe i go wywala ale jak pisalem wyzej ten komunikat nie
ustaje

Prosze o pomoc bo bardzo mnie to denerwuje :(

Pozdrawiam
pocisk

PS przegladalem grupy dyskusyjne i jakos nie moglem znalesc polskiej grupy o
virusach :( dlatego pytam tutaj