Re: Matrox G550 i TV-out

Autor: Ali Gator (aligaator_at_interia.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 20:39:20 MET DST

Użytkownik "Awex" <awex_at_o2.tnijto.pl> napisał w wiadomości
> ja mam tylko odpalonego dvdmaxa - ale pisalem to majac na mysli odpalenie
> filmu i w tym momnecie na tv pojawia sie w fullekranie - a na monitorze
> robisz cos innego niz ogladanie filmu :]

Wyłaczyłem DualHead, włączone DVDMax:
Podłączam monitor do DVI - ciemny ekran, zero sygnału.
Podłączam monitor do RGB i odpalam divx-a - na tv nic nie ma.
Po zamianie wtyczek w trakcie gdy leci film - na tv nadal nic nie widać, na
monitorze leci divx. Ale po zatrzymaniu - monitor ma ciemny ekran, zero
sygnału...
O co tu q...wa chodzi...!?

A.