Re: Karta muzyczna, jaka wybrac ?

Autor: marfi (marfi _at_bb.onet.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 20:22:00 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:
...ciach...

> Na ogólnej badziewności sterowników dla Windows NT 4.0. Nowe wer-
> sje powodowały niebieskie ekrany w losowych momentach, a stare

  Potwierdzam - ciężko mnie wkurzały te sterowniki, gdy nawet w czasie
milczenia karty generowały ponad 100 przerwań na sekundę .... a od czasu do
czasu BSODa , z prawdziwą ulga pozbyłem się tej karty razem z problemami.
BTW : Firma zyskała wtedy przydomek "Cremative Labs" :)

--
marfi
SkyView & SKyAVC : http://www.cait.com.pl/dvb.php