karta grafiki

Autor: K_at_meleon
Data: Sun 11 May 2003 - 19:00:07 MET DST

Witam!
Ostatnio zastanawiałem się nad modernizacją kompa. Doszedłem do wniosku, że
mój GF2 MX 400 jest już trochę słabą karta graficzną :) Pomyślałem więc o
Radeonie 9500 (AGPx8). Jednak słyszałem, że ta karta na moim sprzęcie będzie
miała max. wydajność GF3 Ti. Jak dla mnie to trochę ROTFL, ale do końca nie
jestem przekonany.
Czy to prawda?
Czy ewentualna wymiana płyty głównej na Epox 8RDA i pamięci ram na 512 DDR
diametralnie wpłynie na wydajność Radeona?

Athlon XP 1700+
Shuttle AK12A
256 SDRAM

Pozdrawiam.