Re: Czy ktoś rozwiązał ten problem

Autor: antares (gotan_m_at_wp.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 18:39:26 MET DST

Dysk twardy mam podpięty na kanale pierwszym jako master, Nagrywarkę mam
podpiętą na kanale drugim jako slave(jako master też podpinałem). Oba kable
mam 80 żyłowe, chociaż nagrywarkę też podpinałem kablem 40 żyłowym. W biosie
ustawienia odnośnie DMA mam w auto(druga opcja jest Disabled, wtedy
uruchamia się w PIO4). Service pack Hyperion 4.45, ładowałem też 4.46, 4.43,
4.40. Dodam jeszcze, że zarówno dla Win ME i Win XP występuje ta sama
sytuacja. Do płyty mam najnowszy bios ze strony producenta(02/19/2002),
chociaż przy zakupie w sklepie miałem jescze nowszy z 05/22/2002. Ustawienia
w biosie miałem i domyślne i optymalne oraz tzw. Performance zdaje się, że z
poradnika witryny Benchmark.pl.

Jak będzie coś jeszcze potrzebne to opiszę