Re: GF2MX400 Tvout => tv, bez koloru

Autor: KrzysztoF (krzysztof28_at_DONT_SPAM_ME_PLEASEciv.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 17:56:53 MET DST

Composite to bardzo slaba jakosc
trzeba kupic albo kabel Euro=SVHS
albo gniazdko z SVHS, ktore sie podpina do EURO w telewizorze(od razu
ma sie kilka zwykly chinchy) i kabel SVHS=SVHS

Zaraz! ale czy takie gniazdko cos zmieni? przeciez napisalem ze TV
najprawdopodobnije nie obsluguje zrodla Svideo.

natomiast jesli to by zadzialalo, to wystarczy troche przerobic obecny kabel
SVHS=Euro na SVHS=SVHS i dokupic owe gniazdko. No i mam dylemat czy to
zadziala, bo jesli nie to wole kupic przejsciowke.

--
Pzdr, KrzysztoF
(Piszac do mnie, wytnij antyspamowa wstawke z adresu)