Re: GF2MX400 Tvout => tv, bez koloru

Autor: KrzysztoF (krzysztof28_at_DONT_SPAM_ME_PLEASEciv.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 16:56:38 MET DST

ja qpilem kabel na necie Euro==SVHS i jestem bardzo zadowolony,
chociaz obraz na TV nie jest jak na monitorze to znakomicie nadaje sie
na ogladanie filmow
pzdr.

wiem, podjrzewam ze to kwestia telewizora, chyba bede musial kupic
przejsciowke SVHS<=>Composite, bo gniazdo eurozlacza moze nie obslugiwac
sygnalu Svideo, skoro TV nie ma gniazda SVHS, no ale to tylko spekulacja.
mysle ze ta przejsciowka pomoze, ale równoczesnie pogorszy tez jakosc
obrazu...

--
Pzdr, KrzysztoF
(Piszac do mnie, wytnij antyspamowa wstawke z adresu)