Dobry i wytrzymały skaner

Autor: Marcin Wielocha (marcin.wielocha_at_wp.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 14:39:12 MET DST

Szukam dobrego i wytrzymałego skanera do 1000 zł.
Co możecie mi Drodzy Grupowicze polecić spośród całej gamy produktów.

Z doświadczenia wiem, że Plustek wywalił się po jednym dniu użytkowania,
Microtec działał około 8 miesięcy i odmówił posłuszeństwa, a stara Agfa
działała 6 lat bez problemu aż do "śmierci".
Jej niestety nie da się uratować. A taki to był dobry skaner!