Re: Gravis Ultrasound Max czy PnP?

Autor: sphinx__at_poczta.onet.pl
Data: Sun 11 May 2003 - 13:49:59 MET DST

>(karta będzie w komputerze P200 MMX,
> gry DOSowe). Czy Gravisa Ultrasound Maxa 2.1 czy PnP? Czy PnP jest w
> pełni kompatybilny z Ultrasoundem?

Hi
Pamiętam dawne czasy i gry na Gravisie. Miałem takową kartę i z tego co pamiętam
nie udało mi się nigdy osiągnąć 100% sgodności z SB. Gry z obsługą Gravisa miały
za to niezwykle czysty dźwięk. Mimo wszystko wymieniłem Gravisa na SB, bo dużo
gier się odpalała bez dźwięku lub dźwięk się strasznie ciął mimo ładowania
programików emulujących SB.
Polecam SB, no chyba, że od tamtego czasu poprawili te programiki do emulacji.

pozdrawiam
sphinx