Re: Pytanie dot. SB Live!

Autor: Basior John (basior_at_o2.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 13:17:40 MET DST

>nie wszystkie starsze karty np sb live player 1024 obsluguja tylko
>4.1, na karcie powinienes miec oznaczenie modelu, np cos takiego
>MODEL: CT4830 wygogluj sobie te literki a znajdziesz napewno opis co
>to za karta, z tego co pamietam na stronie creative tez byl kiedys
>taki spis po modelach

jestem posiadaczem CT4830
czy wiecie moze jak wycisnac z tej karty 7-me poty ?
nie mam ani zadnego wyjscia cyfrowego ... (chyba), a tez zastanawiam
sie nad zestawem 5.1

fotka karty:
http://s204.allegro.pl/photos/oryginal/12/1276/127634/12763475
http://s204.allegro.pl/photos/oryginal/13/1304/130428/13042841