HPDJ400

Autor: Atilla (karenn1_at_wp.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 13:13:34 MET DST

witam, mam drukarke jak w temacie (DJ400), stara plujka no i jest pewien
problem. Drukarka chodziła bez problemu pod W95 na sterach co z nią dostałem
w sklepie. Później z W98 też nie było problemów - chodziła na sterach
wszytych w system. Teraz mam W2k i drukarka niby się elegancko instaluje ale
jak przychodzi do druku to wyjeżdża mi z tuszem - że niby już go nie ma.
Tusz jest, co prawda nabijany już z 10 razy , ale jest, drukarka w innym
kompie pod W98 drukuje bez problemu. Czy to możliwe że nowa wersja softu
poznaje że np. tusz był dolewany albo coś takiego, czy po prostu mam złe
stery?