ali m1429 a1 problem

Autor: Charlie & (root_at_nospam.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 13:01:08 MET DST

Czesc,

Mam taki problem.Bawiac sie sprzetem wyjalem kilka zworek
konkretne dwie odpowiedzialne za taktowanie i jedna za cache oraz jeszcze dwie
ale takie mogace byc tylka na jednej pozycji 1&2 (jp 16 i 17)
zreszta nie mam instrukcji do plyty a w internecie znalazlem
tylko podobne ale nie ta sama(za to ten sam chipset)

pozniej wlaczylem komp ale nie dawal sygnalu na monitor pozniej
wydaje mi sie ze ustawilem je dobrze (to 486 dx2 wiec pozycje
2&3 i cache chyba tez 2&3 ale 1&2 tez jasna sprawa sprawdalem)
jednak widze ze to nic nie daje , co wiecej, procek jest zimny
tak jakby nie dochodzilo napiecie.co mnie bardzo dziwi.
Moje pytanie jest nastepujace: czy moglem spalic plyte,
albo lepiej jak sprwadzic czy plyta jest spalona ?

pozdrawiam,dzieki za uwage
rafal