Re: Podkrecanie Duron 900

Autor: Sebastian (sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM)
Data: Sun 11 May 2003 - 12:02:29 MET DST

> Mam plyte EagleTec M830 na chipsecie SiS 735, durona 900, pamiec ddr,
chodzi
> teraz na 266, ale kosc jest do 333mhz. Chce zmienic mnoznik z 9 na 8 a FSB
> ze 100 na 133, co by mi dalo 1064mhz. Czy ktos to juz robil, czy to w
ogole

Hej

Ja na ECS'ie mam ten sam chipset i ten sam procesor. Spróbuj ustawić pamięci
na 200mhz, i porób testy. Powinno działać szybciej niż asynchronicznie (u
mnie synchronicznie właśnie jest lepiej).
A co do podkręcania Durona to nie wiem, ale u mnie po ustawieniu w Biosie
133 komp już nie wstał, trzeba było bios kasować, ustawiłem w SpeedFanie na
107mhz to też jakieś problemy wyskoczyły. Specem od podkręcania nie jestem,
i wolę zostawić sprzęt takim jaki jest (chodzi stabilnie, więc wszystko OK)
niż za parę punktow więcej w 3Dmarku ryzykować uszkodzeniem lub szybszym
zużyciem kompa (czy uważasz, że te 164mhz zysku będzie warte ryzyka?).

--
[       Pozdrawiam, Sebastian        ]
[          sebek_w_at_gazeta,pl         ]