Re: Jak odzyskac dane?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 11:27:33 MET DST

Użytkownik "pankot" <pankot_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik <orci0_at_op.pl> napisał w wiadomości
>

> mi kiedyś kilka programów nie pomogło w odzysku ale udało mi sie
> programem GetDataBack
> spróbuj (jeśli nim nie próbowałeś) może się uda

Wiesz co? Najpierw pisałeś, że nie pomógł Easy Recovery, teraz już, że
nie pomogło kilka programów... i powoli GetDataBack wyrasta na lidera
spośród programów do odzyskiwania plików ;-). Nie twierdzę, że to zły
program, ale twierdzę, że i Easy Recovery, i powiedzmy PC Inspector też
można użyć na kilka sposobów - a nie tylko klikać na Next i oczekiwać
cudów......

M.