Instalacja Xircom - pomocy

Autor: Superbeer (superbeer_at_tlen.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 08:10:33 MET DST

Witajcie.

Jak zainstalować kartę PCMCIA Xircom CEM33 w systemie Win98SE na ThinkPad
760 ED?

Przejrzałem cały Internet i niewiele znalazłem. A to co znalazłem odnosi się
głównie do 95 oraz do 98 ale nie SE no i głównie opiera się na sterownikach
producenta.
Win98 SE zawiera te sterowniki ponieważ karta się instaluje. Jednak po
zainstalowaniu nie działa.

Podejrzewam, że coś się gryzie. Przy czym SysInfo nic o tym nie wspomina.
Miałem taki problem w Win98 SE - nie moglem uruchomić karty sieciowej 3Com
509B. Powielu kombinacjach okazało się, ze sterowniki do SB 128 PCI
dostarczone razem z kartą gryzą się z sieciówką.

Więc tak też postąpiłem i w tym przypadku, czyli zainstalowałem system bez
jakichkolwiek dodatkowych sterowników i zainstalowałem Xircom-a. I nic, nie
działa.

Czekam na Wasze sugestie jaki następny krok uczynić - bo mnie już się
wyczerpały pomysły.

--
Pozdrawiam
Superbeer