Re: Karta muzyczna, jaka wybrac ?

Autor: Piotr (piotr_spiewakskasuj_at_skasujop.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 01:00:37 MET DST

> problematyczna płyta? mam tą samą, i nie mam z nią ŻADNYCH problemów, wręcz
> przeciwnie, wszystko ładnie, stabilnie
> do tego od paru miesięcy używam na niej Live! 1024 i wszystko chodzi super.
> Polecam tą kartę. Dźwięk na k7s5a niestety jest do bani, bardzo cichy. Poza
> tym odciążysz trochę procesor. Kupisz sobie jeszcze jedną parę głośniczków
> stereo żebyś miał na tył i zobaczysz różnicę w grach i filmach. Aż chce się
> oglądać! :)
> Polecam taki zestaw gorąco, żadnych problemów.

Podpisuje sie pod tym, tez mam taka płytę i Live Value ostatnio
zmieniałem dyski dokładałem RAM mam podłączone różne duperele typu
tablet, dok do palmtopa, dwie drukarki kierownice na gameporcie i pada
na USB i wszystko działa bez najmniejszych problemów i bardzo stabilnie
mimo, że wszystkie wentylatory przepięte sa na 5 V (chodzi całe noce w
sypialni i niezbędna jest cisza)i na dodatek zamkniety jest w szafce i w
środku ma temperature powietrza dochodząca do 40 stopni. ponieważ dużo
kombinuje często instaluje XP i 98SE i nigdy nie miałem,żadnych
problemów aniz pnp ani stabilnością :)

Piotr