win2000

Autor: daber (daberaga11_at_wp.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 17:12:05 MET DST

Witam.

Mam wielki problem.....
Mam win2k, zaczelem kobinowac z partycjami.... musialem zainstalowac win98 a
ze mam wersje ktora domyslnie instaluje sie na C: to musialem zmieni litere
win2k. system oczywiscie odmówił, ale partition magic nie :)
po zainstalownaniu win98 okazalo sie ze 2000 ni startuje. Dysk naprawcazy
nic nie dał.
Dzieje sie tak:
Laduje sie poprawnie do mozmentu gdy wczytuje ustawienia uzytkownika, zaraz
potem je zapisuje i znowu wczytuje i zapisuje i tak w kolo macieju....
tylko "kopniak" to przerywa.
Kopiowalem juz pliki z winnt/repair do system32, niestety to samo...

POMOCY!!! Musze robic robote :) a nie mam jak ....

DABER