Problemów z Pentium c.d. niech ktoś pomoże

Autor: macius (mopal5_at_wp.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 16:04:20 MET DST

>Wielkie dzieki!
>Na razie ustawiłem, odpalił i działa, zobaczę jeszcze czy się wiesza.
>Jeszcze raz bardzo dziękuję za Twoją pomoc!

Chodziło o usatwienie procesora P200MMX. Niestety po ustawieniu zworek jako
P55 procesor milczy i komp w ogole ie startuje. Układ zworek mam taki:

OPEN IN
JP2 VRE VR
JP3 2.8V 2.5V
JP4 P55 P54
JP5 P55 P54

Proszę powiedzcie jak to usawtić, procesor to na bank P200MMX, nawet tak
rozpoznaje sie na plycie jednak odpala sie dopiero po ustawieniu choc jednej
zworki jako P54 i dalej wiesza sie w trakcie pracy.