Epson C40 - wymiana tuszu

Autor: Tempus (tempus_at_bezspamu.poczta.gazeta.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 14:06:29 MET DST

Czy znacie jakiś inny sposób na wymianę tuszu w dowolnym momencie, niż wyłączenie zasilania przy wysuniętej głowicy? Jest to kłopotliwe. Kiedyś przy takiej wymianie oprogramowanie pokazwało mi, że mam pełny kałamarz (sprzęt zauważał wyjęcie tuszu). Teraz nie widzi i wskaźnik ilości pokazuje ilość tuszu niezależnie od zawartości pojemnika :).