Re: znow problem z DMA

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 11:16:04 MET DST

Dnia 10-05-2003 00:54 , grzess powiedział:
> dziekuje za link
> slicznie, pieknie ale ja czegos takiego nie mam
> juz mnie cholera bierze i chyba odpuszcze

Musi być jakaś przyczyna błędnego uruchomia tego programu. Może
uszkodzony plik programu lub plik systemowy? Może jednak system startuje
z jakimś extenderem, który bruździ?
Możesz spróbować:
- ściągnąc inną wersję (plik jest pod DLT v.10 i v.2.8)
- uruchomić kompa z dyskietki DOS i z niej program DLGUDMA
- wypróbowac ten program z innym caviarem
- podpiąć ten dysk do innego kompa i tam go przestawić
- itd, itp

Wychodzi z tego niezła gimnastyka ;)
pozdrawiam
S.